چاپ سررسید تبلیغاتی وزیری سفارشی

۱ بازديد

عید 1401 در راه است و بسیاری از شرکت ها به دنبال ارائه یک هدیه تبلیغاتی می باشند. در این بین سررسید تبلیغاتی وزیری یکی از گزینه هایی است که بیشترین سهم را در میان تبلیغات دارد، امروزه برای انجا یک تبلیغات حرفه ای و ماندگار از گزینه های مختلفی می توان استفاده کرد که سررسید تبلیغاتی وزیری یکی از آن ها می باشد. به طور کلی برای ارائه هدیه تبلیغاتی از ابزارهایی استفاده می کنند که بیشترین کاربرد را داشته باشد و مشتری و کاربر مورد نظر روزانه با آن هدیه سر و کار داشته باشد.

چاپ سررسید تبلیغاتی وزیری و ارائه آن به یک مشتری یکی از بهترین گزینه های روی میز است چرا که تمامی افراد عموما به صورت روزانه دارای برنامه ریزی هستند و این برنامه را در یک دفترچه یادداشت می نویسند و با خود حمل می کنند. در صورتی که اطلاعاتی در مورد هدایای تبلیغاتی ندارید و می خواهید یک هدیه خاص برای مشتریان خود داشته باشید، با مجموعه فاخر گیفت همراه باشید.

سررسید تبلیغاتی وزیری

سررسید تبلیغاتی وزیری

سررسید تبلیغاتی وزیری

یکی از رایج ترین چاپ ها در میان محصولات چاپی سررسید، کتاب، دفتر و … وزیری می باشد که ابعاد آن 23*16.5 سانتی متر می باشد. بسیاری از افرادی که یادداشت های روزانه خود را می نویسند از سررسید تبلیغاتی وزیری استفاده می کنند. لازم به ذکر است که این قطع برای افرادی که سالنامه خود را معمولا به همراه دارند، پیشنهاد نمی شود.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید فلش تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی وزیری یکی از گزینه های پرکاربرد می باشد و تا حدودی جزو سررسیدهای بزرگ محسوب می شود که معمولا از آن برای چاپ کتاب استفاده می گردد. نوع کیفیت و جلدی که برای سررسید تبلیغاتی وزیری به کار برده می شود می تواند بسیار متنوع باشد و همچنین صحافی آن به صورت دوخت و فنری قابل ارائه می باشد. همین موضوع در قیمت سررسید تبلیغاتی وزیری بی تاثیر نبوده و این سررسیدها می توانند در قیمت های مختلفی ارائه گردند.

ویژگی های سررسید تبلیغاتی وزیری

سررسید تبلیغاتی وزیری یکی از قطع های استاندارد و پرطرفدار در میان سایر سررسیدها می باشد. طبق آمار فروش و سفارشات در فاخر گیفت 80 درصد سفارشات سررسیدها، مختص سررسید تبلیغاتی وزیری می باشد. این سررسید ها به دلیل اندازه بزرگ و صفحات بزرگ و جادارتر آن دارای طرقداران زیادی هستند زیرا فضای نوشتن در آن ها بیشتر است و مخاطبان و استفاده کننده ها میتواند برای یادداشت های روزانه و یا دیگر کاربرد ها از آن ها استفاده کنند. همچنین اینکه فضای بیشتری برای چاپ تبلیغات و یا حتی معرفی محصولات یک شرکت و کسب و کار در آن وجود دارد.

سررسید تبلیغاتی وزیری

سررسید تبلیغاتی وزیری

انواع جلد سررسید تبلیغاتی وزیری

  • سررسید وزیری چرم مصنوعی
  • سررسید وزیر چرم طبیعی
  • سررسید وزیری ترمو
  • سررسید وزیری کلاسه
  • سررسید وزیری سلفون مات
  • سررسید وزیری سلفون براق
  • سررسید وزیری گالینگور
  • سررسید وزیری اختصاصی

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین هدایای تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

مزایای استفاده از سررسید تبلیغاتی وزیری

کاربردی و ماندگار و مقرون به صرفه: سررسید تبلیغاتی وزیری نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی بسیار کاربردی و مفید می باشد چرا که بیشتر افراد حداقل یک سالنامه تبلیغاتی را بر روی میز خود دارند. مردم حتی با پرشدن صفحات سررسید آن را دور نمی اندازند و به دلیل اینکه حاوی مطالب مهمی است آن را همچنان حفظ می کند. سررسید تبلیغاتی وزیری شما هروزه توسط مشتری مشاهده می شود و بابت این بازدید شما هزینه های پرداخت نمی کنید.

امکان یادداشت برداری و برنامه ریزی دقیق: بسیاری از افراد مانند کارمندان و معلمین یادداشت های روزانه ی خود را ترجیح می دهند در یک سررسید تبلیغاتی وزیری بنویسند و این امر سبب می شود که لوگو و برند شما روزانه در مقابل چشم مشتریان باشد.

فضای بسیار زیادی برای ارائه تبلیغات دارند: هر سررسید تبلیغاتی وزیری به اندازه تمامی روزهای یک سال صفحه دارد و شما فضای زیادی برای تبلیغات برند خود دارید. مثلا می توانید لوگو شرکت خود را به صورت هاور در تمامی صفحات این سالنامه چاپ کنید.

برای تمامی کسب و کارها قابل استفاده است: تمامی سازمان‌ها در هر زمینه‌ای که فعالیت داشته باشند، می‌توانند در پایان هر سال سررسید تبلیغاتی وزیری چاپ کنند و لوگو و اطلاعات مربوط به حوزۀ فعالیت خود را روی آن درج کنند و در نهایت آن را به مخاطبان و مشتریان خود جهت تبلیغ سازمان خود بدهند.

اهمیت سررسید تبلیغاتی وزیری در بازاریابی

سررسید تبلیغاتی وزیری بخش مهمی از تبلیغات در کسب و کارهای مختلف است و از آن ها می توان با عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان جهت بازاریابی و تبلیغات برند شرکت بهره برد. برخلاف بسیاری از روش ها که لازم است میلیون ها و یا میلیاردها تومان برای تبلیغ برند و چاپ آگهی در روزنامه ها و تبلیغاتی رادیویی هزینه  کنید. با هزینه ای بسیار کمتر می توانید محصولات و خدمات و خود را برای بازاریابی تبلیغ کنید. سررسید تبلیغاتی وزیری علاوه بر کاربردی بودن بسیار ارزان نیز می باشند و گامی بسیار با ارزش در راستای تبلیغات برند شما هستند.

سررسید تبلیغاتی وزیری

سررسید تبلیغاتی وزیری

کسب اطلاعات بیشتر: خرید جاکارتی فلزی با کمترین قیمت

همچینین سررسید تبلیغاتی گزینه‌ای مناسب برای تبلیغات طولانی مدت برند شرکت‌ها محسوب می‌شود. چراکه کمتر کسی پیدا می‌شود که حتی سررسیدهای تبلیغاتی باطله را دور بیاندازد و این موضوع نوید دهندۀ این است که تا مدت‌ طولانی، مخاطبان با نام و نشان کسب‌وکار شما همراه خواهد بود. بنابراین به صاحبان برندها و مشاغل توصیه می‌شود تا به‌جای صرف هزینه‌های بالا برای روش‌های تبلیغاتی بی‌تاثیر، هرساله سررسیدهای تبلیغاتی و یا سالنامه چاپ کنند وبه مشتریان و مخاطبان خود هدیه بدهند.

چاپ سررسید تبلیغاتی وزیری سفارشی

اجرای کمپین‌های تبلیغاتی با طرح فاخر گیفت هدیه باید مطابق اصول صنعت بازاریابی انجام شود و در این زمینه بهتر است پیش از هر کاری با کارشناسان متخصص بازاریابی مشورت کنید؛ اما اگر قصد دارید از انواع قطع سررسید و سالنامه برای طراحی گیفت‌های هدیه خود استفاده کنید، بهتر است با کارگاه‌های متخصص در این زمینه مشورت کرده و از ایده‌های خلاقانه آن‌ها برای طراحی سفارشی سررسیدهای مخصوص برند خود استفاده کنید. در این راستا می توانید از مشاورین فاخر گیفت کمک بخواهید.

با این تعابیر وقتی صحبت از سررسید تبلیغاتی وزیری سفارشی می‌شود، منظور ما طراحی سررسید اختصاصی است که تماماً با ایده‌های تبلیغاتی شما و با چاپ لوگوی برند شما مدل‌بندی شده است. سررسید تبلیغاتی وزیری همواره بهترین انتخاب در اجرای تبلیغات هستند؛ اما با وجود هزینه‌های بالای تولید و هزینه‌هایی که در خرید کاغذ باید بپردازید، بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی با ایده خرید از کلی فروش‌های بازار شما را گمراه کرده و در نهایت هزینه‌های سنگینی را بر دوش شما می‌گذارند و این در حالی است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات سفارشی سازی کارگاه‌های صحافی و چاپخانه با نرخ کمتری سررسید مورد نظر خود را طراحی کنید.

سررسید تبلیغاتی وزیری

سررسید تبلیغاتی وزیری

سررسید تبلیغاتی وزیری به همان اندازه که کالای لوکسی در ارائه گیفت‌های تبلیغاتی به شمار می‌آید، به همان اندازه نیز نسبت به سایر سررسیدهای رقعی، پالتویی، اروپایی و … گران‌قیمت‌تر بوده و صد البته طراحی سفارشی آن با هزینه‌های بیشتری انجام می‌شود، با این تفسیر شاید بگویید هر محصول گرانی را از هر کجا که بخریم، گران است پس چه فایده‌ای دارد سررسید سفارشی وزیری را از کلی فروش‌های بازار بخریم یا تولیدکنندگان آن؟

کسب اطلاعات بیشتر: خرید جاکلیدی تبلیغاتی فلزی

در پاسخ باید بگوییم درست است که هر محصولی هر چقدر هم ارزان یا گران باشد، در تمامی موقعیت‌های مکانی با یک نرخ ثابت فروخته می‌شود؛ اما در هر حال همیشه در خریدهای عمده، خرید از تولیدکنندگان اصلی در کاهش هزینه‌ها تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد؛ بنابراین در خرید کالاهای اختصاصی برند که معمولاً شکل طراحی محصول همواره مطابق با میل مشتری است، استفاده از خدمات سفارشی سازی کارگاه‌های تولیدی نه تنها در تضمین کیفیت کالا نقش دارد، بلکه می‌تواند هزینه‌های شما را نیز کاهش دهد؛ اما تولیدکننده معتبر را از کجا پیدا کنیم؟

گروه تولیدی ایران امروز از جمله کارگاه‌های بزرگ صحافی در کشور می‌باشد که با ارائه خدمات تولید محصولات سفارشی در قیمت مناسب، توانسته خدمات گسترده‌ای را در زمینه چاپ کتاب، سالنامه و انواع سررسید به شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف در سراسر کشور ارائه کند. در واقع ایران امروز اولین گروه تولیدی معتبر در صنعت چاپ است که با فراهم آوردن خدمات خرید آنلاین آن هم در قالب عمده فروشی، توانسته امکانات بیشتری را برای خرید و سفارش انواع سررسید در تیراژهای بالا آماده کند.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت لیست کاملی از انواع تبلیغاتی وزیری، رقعی، پالتویی، جیبی و اروپایی را بررسی کرده و در نهایت با کمک مشاورین متخصص ما طراحی نهایی سررسید مورد نظر خود را انتخاب کنید. تمامی محصولات فاخر گیفت امروز با قیمت عمده عرضه شده و شما می‌توانید با خرید بی واسطه از سایت هزینه‌های تولید و طراحی سالنامه اختصاصی برند خود در تیراژهای بالا را تا حد امکان کاهش دهید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.